Aantal | Omschrijving | Stuksprijs | Bedrag | BTW |
---|---|---|---|---|
Aantal | Omschrijving | Stuksprijs | Bedrag | BTW |
1 uur | Arbeidskosten | €45,00 | €45,00 | 21% |
1 | Webhosting en domeinnaam | €75,00 | €75,00 | 21% |
3 uur | Consultancy | €50,00 | €150,00 | 21% |
Totaal | € 0,00 |
Plaats | Datum | ||
Naam | Functie |
Handtekening voor akkoord |
|
U kunt uw offertes e-mailen of per post versturen. De klant ontvangt een e-mail met de belangrijkste informatie uit de offerte, een link om de complete offerte te bekijken en een link om de offerte te accepteren. Op uw computer of via een mobiele app.
Klanten kunnen de offerte online openen en direct accepteren. Ze kunnen zelfs digitaal hun handtekening zetten. Dit voorkomt vervelende situaties na acceptatie van de offerte. Een digitale handtekening maakt digitale handelingen rechtsgeldig.
Deze kan u per mailing of per post versturen. Uw klant gaat een mail ontvangen met de voornaamste gegevens, een weblink om de complete offerte na te zien en een link om de offerte aan te nemen.
Aan een offerte kunt u ook bijlages toevoegen, bijvoorbeeld met een toelichting voor uw klant, algemene voorwaarden van uw onderneming of een begeleidend schrijven naar een contactpersoon die u in een bedrijf heeft.
U bepaalt zelf wat u op uw offerte zet. Met de handige editor kunt u extra tekst op uw offerte plaatsen. Deze tekst is eenvoudig op te maken en kan zo uitgebreid zijn als u zelf wilt.
Nadat de offerte geaccepteerd is kunt u er eenvoudig een factuur van maken. Dat gaat automatisch en zo kunnen er geen fouten meer insluipen. Ook kunt u de gegevens van uw offerte in uw projectbeheer invoeren.
Zodra de klant uw offerte of kandidaatstelling heeft goedgekeurd, kunt u er een project van maken. U kunt beginnen, snel en eenvoudig.