Maak uw facturen op in uw eigen huisstijl

Een herkenbare huisstijl is belangrijk. Met DigitaleFactuur kunt u zelf de opmaak van uw facturen kiezen, uw logo uploaden en uw eigen briefpapier gebruiken. De elementen op uw factuur kunt u ook makkelijk verslepen om alles goed uit te laten komen. Verder is het mogelijk verschillende sjablonen te maken voor verschillende soorten facturen, bijvoorbeeld als u met verschillende handelsnamen werkt.

Verschillende betaalmethodes

Klanten kunnen onder andere betalen via iDeal. Een veilige, snelle en veelgebruikte online betaalmethode in de eigen bankomgeving van uw klant. De betaling wordt direct verwerkt en is zo in uw factuuroverzicht direct zichtbaar.

Gratis aanmelden

Inkomende facturen

Naast het versturen van facturen zijn ook inkomende facturen handig te beheren. U kunt ze inboeken en zo goed bijhouden hoeveel btw u bijvoorbeeld betaald heeft. Belastingaangifte is zo een stuk eenvoudiger!

Gratis aanmelden

Facturen op verschillende manieren versturen

post

Facturen via de post

Wilt u uw factuur per post versturen? DigitaleFactuur zorgt ervoor dat uw factuur geheel automatisch per post bij uw klant wordt afgeleverd.

email

Facturen via de email

DigitaleFactuur verstuurt uw factuur standaard per e-mail. Dit gebeurt automatisch en op het aangegeven moment. Natuurlijk kunt u uw factuur ook handmatig mailen.

fax

Verstuur een notificatie per sms.

De klant krijgt een tekstbericht met een link naar de factuur. Zo weet de klant direct dat u een factuur gestuurd heeft.

Verstuurde facturen beheren

Het hele proces van versturen tot herinneren kunt u via DigitaleFactuur starten en beheren. Met de facturatiecyclus zorgen we dat uw facturen automatisch het juiste traject doorlopen; zo hoeft u zelf niet te denken aan bijvoorbeeld herinneringen sturen of wettelijke termijnen.

Gratis aanmelden