Klanten kunnen onder andere betalen via iDeal. Een veilige, snelle en veelgebruikte online betaalmethode in de eigen bankomgeving van uw klant. De betaling wordt direct verwerkt en is zo in uw factuuroverzicht direct zichtbaar.
Naast het versturen van facturen zijn ook inkomende facturen handig te beheren. U kunt ze inboeken en zo goed bijhouden hoeveel btw u bijvoorbeeld betaald heeft. Belastingaangifte is zo een stuk eenvoudiger!
Wilt u uw factuur per post versturen? DigitaleFactuur zorgt ervoor dat uw factuur geheel automatisch per post bij uw klant wordt afgeleverd.
DigitaleFactuur verstuurt uw factuur standaard per e-mail. Dit gebeurt automatisch en op het aangegeven moment. Natuurlijk kunt u uw factuur ook handmatig mailen.
De klant krijgt een tekstbericht met een link naar de factuur. Zo weet de klant direct dat u een factuur gestuurd heeft.
Het hele proces van versturen tot herinneren kunt u via DigitaleFactuur starten en beheren. Met de facturatiecyclus zorgen we dat uw facturen automatisch het juiste traject doorlopen; zo hoeft u zelf niet te denken aan bijvoorbeeld herinneringen sturen of wettelijke termijnen.